Робочий час
Контактна інформація
Запитайте експертів

Лікування коксартрозу

Як би не прикро це звучало, але кожна третя людина в тому, або іншому віці починає помічати спочатку легкий, а з часом і постійно ниючий біль в області суглоба. Пов’язано це з нашим способом життя (сидяча робота, надмірна вага, порушення обміну речовин), а також з отриманими травмами і інфікуванням суглобів. Досить поширеним є ураження такого великого суглоба, як кульшовий суглоб.

Коксартроз (coxarthrosis; лат. соха – стегно) – це деформація кульшового суглоба. Небезпека коксартрозу в тому, що його не завжди виявляють на ранніх стадіях, адже він нерідко ховається під виглядом іншого захворювання (болі можуть бути в колінному суглобі, або в поперековому відділі спини).

Симптоми і стадії коксартрозу

На перших порах захворювання практично не дає про себе знати, нагадуючи лише незначними болями при ходьбі. Через деякий час больові відчуття стають сильнішими, даючи про себе знати в області паху і стегна. Потім, може виникнути хрускіт в суглобі, людина починає шкутильгати, і обмежувати рух хворої ноги. Невдалий рух або неправильне фізичне навантаження може привести хворобу в стадію загострення.

У медицині розділяють 3 стадії коксартрозу:

Хворого починають турбувати болі в області кульшувого суглоба після тривалого осьового навантаження на нього (біг, ходьба). Рухливість суглоба не порушена, хода не змінюється. Рентген не показує практично ніяких змін, тільки незначні кісткові нарости і невелике звуження щілини суглоба.

Біль турбує навіть за відсутності руху, віддаючи в область паху і стегно. Після тривалого навантаження з’являється видима кульгавість. Починає зменшуватися сила м’язів, що відводять і розгинаючих. Рентген показує – добре помітні кісткові нарости, явна деформація голівки стегнової кістки. Суглобова щілина звужена, шийка стегнової кістки розширена і зміщена вгору.

Біль не відпускає навіть вночі. Відбувається обмеження руху суглоба, гіпотрофуються сідничні м’язи. Нога коротшає настільки, що доводиться брати в руки тростину. Рентген показує велике розростання, розширення шийки стегна і звуження суглобової щілини до її відсутності.

Коксартроз лікування традиційними методами

Зробивши рентгенівські знімки і вирушаючи на прийом до лікаря, людина сподівається, що той зможе дати відповіді на усі її питання і отримати чудодійні ліки. Найцікавіше, що саме це він і отримує. Список медикаментів: знеболюючих, зігріваючих мазей і гелів для розтирань.

Можливо, протягом певного часу вам і буде здаватися, що вони діють, але, не усуваючи причину захворювання, больові відчуття незабаром посілюються. Із-за звикання організм перестає реагувати на ліки, і людина залишається наодинці зі своїм болем і нерозумінням, що їй робити далі. Час втрачений, тепер лікарі пропонують складну і дорогу операцію, без якої біль стане вашим супутником по життю.

Важливо і те, що несвоєчасне лікування коксартрозу часто призводить до захворювання інших суглобів, наприклад колінного.

Лікування коксартрозу в Центрі кінезітерапії

Коксоартроз лечение

Лікування коксартрозу в Центрі Кінезітерапії

Важливою складовою процесу лікування коксартрозу в нашому Центрі є міофасціальна діагностики. Вона дозволяє, досліджуючи тонус мязів, правильно підійти до визначення діагнозу, розібратися в симтомах захворювання, а також скласти ефективний індивідуальний план лікування. Застосування цього унікального діагностичного методу дає змогу визначити стан хребта і суглобів в цілому, щоб виключити неправильний діагноз, часто поставлений тільки на основі больових симптомів. І саме головне – цей метод дозволяє визначити причину захворювання і обєктивно підібрати оптимальний варіант лікування.

Виходячи з того, що медикаментозне лікування не забезпечує усунення причин захворювання, а в переважній більшості випадків тільки подавляє больові відчуття, то в якості основного методу лікування в нашому центрі застосовується немедикаментозний, безопераційний метод – метод кінезітерапії хребта та суглобів, що забезпечує повне усунення причин захворювання.

Метод кінезітерапії, полягає у виконанні правильних, безпечних вправ на багатофункціональних реабілітаційних тренажерах. При виконанні вправ за методикою, окрім м’язів, в роботу влючаются зв’язки і сухожилля, нервова система, серцево-судинна і дихальна система, органи травлення, ендокринна система. У організмі при цьому виробляються особливі речовини – ендорфіни, які мають знеболюючу дію. Впливаючи на м’язову систему, запускаються механізми саморегуляції в організмі.

Підібрана для пацієнта індивідуальна програма лікування за допомогою спеціальних тренажерів, допомагає задіювати необхідні для одужання м’язи. Правильне використання лікувальних декомпресійних вправ, розвантажує суглоби і хребет, одночасно покращуючи кровообіг і лімфовідтік в уражених хворобою зонах. В процесі лікування відновлюється еластичність мязів, їх скорочуваність та трофічна функція, а також поліпшується рухливість суглобів, відповідно – їх живлення. Далі запускаються механізми регенерації кісткової і хрящевої тканини, ліквідується запалення та больові відчуття, відновлюється рухливість.

Таким чином, у нашому центрі кінезітерапії підхід до лікування коксартрозу кардинально відрізняється від традиційного. Основне завдання лікаря центру – знайти причину вашого захворювання, і тільки після цього призначити індивідуально підібраний комплекс вправ. Особистий інструктор, який завжди знаходиться поряд з вами, контролюватиме кожен ваш рух, допоможе подолати біль і навчить вас як в майбутньому самостійно виконувати вправи.

Так, як лікування коксартрозу на різних стадіях потребує різних підходів, то в Центрі діє декілька програм: лікування захворювання кульшувого суглоба на I – IIстадіях, підготовка пацієнта до операції ендопротезування і наступна реабілітація на III – IV стадіях.

Не терпіть біль, пам’ятайте, що вчасно звернувшись в наш центр кінезітерапії, ви зможете стати на ноги і повноцінно рухатися, уникнувши складних хірургічних втручань.