Робочий час
  • black-envelope test@test.test
Запитайте експертів

Опущення внутрішніх органів

Ритм життя сучасної жінки настільки напружений, що постійно не залишається часу на друзів, дітей, рідних, що вже там говорити про себе. Саме зниження правильної рухової активності і є головною причиною багатьох жіночих захворювань. Одним із таких захворювань, що часто зустрічаються, – опущення внутрішніх органів. Спочатку воно супроводжується сильними болями, що погіршує повноцінне життя, до того ж провокує подальші захворювання. На жаль, число жінок з діагнозом опущення органів черевної порожнини невпинно зростає, а це ставить під загрозу можливість майбутньої вагітності і пологів. Проблема дуже делікатна, і не усі жінки говорять про неї відкрито, що тільки призводить до ускладнення проблеми.

Опущення внутрішніх органів

Опущення внутрішніх органів традиційними методами

Існує два підходи для вирішення цієї проблеми:

• check-mark-1 оперативний;
  • check-mark-1 консервативний (медикаменти, використання маткових кілець чи пессаріїв, тренування м’язів).

Якщо не допомагає консервативне лікування, лікарі вдаються до операцій, але їх результат не завжди є позитивним. Дійсно, іноді без оперативного втручання не обійтися, але в нашій країні майже усі гінекологи вважають нормою, хоч один раз упродовж вагітності покласти жінку в стаціонар на “збереження”. А це тільки збільшує можливість появи післяпологових ускладнень.

Фахівці вважають, що головна причина опущення внутрішніх органів – це малорозвинена глибока мускулатура тазової області. Для жінки це особливо небезпечно, так як вагітність сама по собі травматичний процес, а якщо організм не підготовлений, то цей процес протікає ще складніше.

Опущення внутрішніх органів в Центрі кінезітерапії

Важливою складовою процесу лікування в нашому Центрі є міофасціальна діагностики. Вона дозволяє, досліджуючи тонус мязів, правильно підійти до визначення діагнозу, розібратися в симтомах захворювання, а також скласти ефективний індивідуальний план лікування. Застосування цього унікального діагностичного методу дає змогу визначити стан хребта і суглобів в цілому, щоб виключити неправильний діагноз, часто поставлений тільки на основі больових симптомів. І саме головне – цей метод дозволяє визначити причину захворювання і обєктивно підібрати оптимальний варіант лікування.

Виходячи з того, що медикаментозне лікування не забезпечує усунення причин захворювання, а в переважній більшості випадків тільки подавляє больові відчуття, то в якості основного методу лікування в нашому центрі застосовується немедикаментозний, безопераційний метод – метод кінезітерапії хребта та суглобів, що забезпечує повне усунення причин захворювання.

Метод кінезітерапії, полягає у виконанні правильних, безпечних вправ на багатофункціональних реабілітаційних тренажерах. При виконанні вправ за методикою, окрім м’язів, в роботу влючаются зв’язки і сухожилля, нервова система, серцево-судинна і дихальна система, органи травлення, ендокринна система. У організмі при цьому виробляються особливі речовини – ендорфіни, які мають знеболюючу дію. Впливаючи на м’язову систему, запускаються механізми саморегуляції в організмі.

У нашому медичному центрі приділяють особливу увагу жіночому здоров’ю: до, під час і після вагітності.Заняття на спеціальних декомпресійних тренажерах дозволяє поліпшити кровообіг і відповідно живлення органів тазу, а також зміцнити м’язову систему поперекового відділу хребта.

Лікувальний курс розробляється для кожного пацієнта окремо, залежно від специфіки захворювання. Проводяться заняття з індивідуальним інструктором, який навчає як правильно виконувати вправи і допомагає пацієнтові відчути своє тіло і навчитися управляти ним.

Результати лікування в нашому Центрі підтверджують тезу про те, що правильний рух лікує, саме тому не потрібно чекати, коли стане гірше – звертайтеся в наш Центр кінезітерапії, де вас навчать бути здоровими.

Лікування опущення внутрішніх органів

Лікування опущення внутрішніх органів в Центрі кінезітерапії