Робочий час
  • black-envelope test@test.test
Запитайте експертів

Лікування ревматоїдного артриту

Ревматоїдний артрит – це захворювання, що вражає суглобовий хрящ, а іноді і саму кісткову тканину. Причинами розвитку ревматоїдного артриту називають всілякі інфекції, хоча нерідко враження суглобів можливе через існуючі проблеми з імунною системою або алергічні реакції організму людини.

Незалежно від того що стало причиною розвитку ревматоїдного артриту, больові відчуття спочатку в меншій мірі, а потім, все більше і білше, біль не відступаючи, мучить свого “хазяїна”, змінюючи темп його життя і погіршуючи його якість. В такому стані людину турбує тільки одне запитання, що зробити, щоб позбавитися від болю.

Ревматоїдний артрит лікування

Можуть з’явитися наступні симптоми:

• check-mark-1 набряк і зміни форми суглоба;
  • check-mark-1 підвищення температури тіла хворого;
  • check-mark-1 обмеження в рухах, що призводить до подальшої атрофії м’язів.

Однією з неприємних обставин є і те, що ревматоїдний артрит може вражати не один суглоб, а відразу декілька, що посилює больовий синдром.

Ревматоїдний артрит лікування традиційними методами

Якщо ви зіткнулися з незвичними раніше симптомами, і не можете самостійно пояснити їх походження, то перше до кого ви звертаєтеся – це лікар. І це правильно. Є тільки одне “але”, усе лікування у ревматолога буде спрямоване на зняття запального процесу за допомогою всіляких медикаментів, зазвичай використовують нестероїдні протизапальні препарати. Можливо, приймаючи їх, ви спочатку зрадієте, як швидко вони вам допомогли і який хороший лікар, який їх призначив. Тільки така терапія, знімаючи больовий синдром, абсолютно не позбавляє вас від хвороби. Навпаки, втрачаючи час, ваше захворювання може стати хронічним і даватиме про себе знати постійно, новими і ще сильнішими загостреннями.

Лікування ревматоїдного артриту в Центрі Кінезістології

Важливою складовою процесу лікування ревматоїдного артриту в нашому Центрі є міофасціальна діагностики. Вона дозволяє, досліджуючи тонус мязів, правильно підійти до визначення діагнозу, розібратися в симтомах захворювання, а також скласти ефективний індивідуальний план лікування. Застосування цього унікального діагностичного методу дає змогу визначити стан хребта і суглобів в цілому, щоб виключити неправильний діагноз, часто поставлений тільки на основі больових симптомів. І саме головне – цей метод дозволяє визначити причину захворювання і обєктивно підібрати оптимальний варіант лікування.

Виходячи з того, що медикаментозне лікування не забезпечує усунення причин захворювання, а в переважній більшості випадків тільки подавляє больові відчуття, то в якості основного методу лікування в нашому центрі застосовується немедикаментозний, безопераційний метод – метод кінезітерапії хребта та суглобів, що забезпечує повне усунення причин захворювання.

Метод кінезітерапії, полягає у виконанні правильних, безпечних вправ на багатофункціональних реабілітаційних тренажерах. При виконанні вправ за методикою, окрім м’язів, в роботу влючаются зв’язки і сухожилля, нервова система, серцево-судинна і дихальна система, органи травлення, ендокринна система. У організмі при цьому виробляються особливі речовини – ендорфіни, які мають знеболюючу дію. Впливаючи на м’язову систему, запускаються механізми саморегуляції в організмі.

Підібрана для пацієнта індивідуальна програма лікування за допомогою спеціальних тренажерів, допомагає задіювати необхідні для одужання м’язи. Правильне використання лікувальних декомпресійних вправ, розвантажує суглоби і хребет, одночасно покращуючи кровообіг і лімфовідтік в уражених хворобою зонах. В процесі лікування відновлюється еластичність мязів, їх скорочуваність та трофічна функція, а також поліпшується рухливість суглобів, відповідно – їх живлення.

Необхідно зазначити, що запалення розглядається як природна фізіологічна реакція на порушення кровообігу в суглобі людини. Саме це є причиною виникнення набряку, який призводить до зменшення рухливості суглоба. Тому єдиними ліками для зняття набряку є відновлення потрібного кровообігу і мікроциркуляції, що створить повноцінне живлення суглоба і зніме біль.

Таким чином, індивідуально підібраний комплекс вправ дозволить “достукатися” до найглибших м’язів, змусившиїх працювати, ви зможете повернути повноцінний рух суглобу і позбавитися від болю. Усі вправи виконуються на декомпресійному тренажері, завдяки якому знімається небажане осьове навантаження з суглоба.

Якщо ви хочете перемогти хворобу, то вам необхідно прийти на прийом до нашого Центру, Вас продіагностує висококваліфікований лікар-кінезітерапевт, який за результатамі міофасціального діагностування стану вашого здоровя, супутніх захворювань та проведеного тестового заняття зможе призначити лікувальний комплекс індивідуально підібраних вправ і дати вам надію на одужання.

Наш Центр не лише допомагає перемогти хворобу, але і вчить, як в майбутньому справлятися з болем без ліків, використовуючи ресурси свого організму.