Робочий час
  • black-envelope test@test.test
Запитайте експертів

Артроз колінного суглоба

Болі в колінному суглобі, набряклість, почуття паління, і, як наслідок, порушення рухливості коліна є найчастішими проявами артриту і артрозу колінного суглоба. Артрит колінного суглоба (гонартрит) – виникає на тлі гострого запалення м’яких тканин м’язів суглоба і характеризується поразкою капсули, зв’язок, навколосуглобових м’язів і сіновіальноїоболонки колінного суглоба.

Артроз колінного суглоба (гонартроз) – характеризується поразкою усіх елементів суглоба. Стоншування хряща і його суглобової поверхні призводить до зменшення рухливості і безповоротних змін суглоба.

Для розуміння, при артриті переважає процес запалення колінного суглоба, а при артрозі відбувається вже його руйнування.

Артроз колінного суглоба лікування

Артроз колінного суглоба лікування традиційними методами

На превеликий жаль, сьогоднішня медицина бачить лікування артрозу колінного суглоба не у виявленні причини болю, а тільки в знятті запального процесу. Такого лікування вистачає ненадовго, і через деякий час хворобливі відчуття повертаються, стаючи тільки сильнішими.

Лікувати артроз колінного суглоба пропонують двома способами: легку форму – медикаментами (нестероїдними протизапальними препаратами і хондропротекторами), більш запущену – хірургічним втручанням (артроскопія або ендопротезування). Перший спосіб може призвести до появи багатьох побічних ефектамів і ускладнень, другий, за статистикою в 70% випадків, призводить до повторної операції, внаслідок того, що імплантант не “приживається”.

Ще один момент, на який слід звернути увагу, це те, що болі в коліні не завжди є симптомами артриту і артрозу колінного суглоба. Їх можуть викликати проблеми з кульшовим суглобом або навіть остеохондроз хребта. Як бачимо, не виявивши причину, і знімаючи ліками біль, ви ніколи не зможете перемогти недуг.

Лікування артрозу колінного суглоба в Центрі Кінезітерапії

Важливою складовою процесу лікування колінного суглобу в нашому Центрі є міофасціальна діагностики. Вона дозволяє, досліджуючи тонус мязів, правильно підійти до визначення діагнозу, розібратися в симтомах захворювання, а також скласти ефективний індивідуальний план лікування. Застосування цього унікального діагностичного методу дає змогу визначити стан хребта і суглобів в цілому, щоб виключити неправильний діагноз, часто поставлений тільки на основі больових симптомів. І саме головне – цей метод дозволяє визначити причину захворювання і обєктивно підібрати оптимальний варіант лікування.

Виходячи з того, що медикаментозне лікування не забезпечує усунення причин захворювання, а в переважній більшості випадків тільки подавляє больові відчуття, то в якості основного методу лікування в нашому центрі застосовується немедикаментозний, безопераційний метод – метод кінезітерапії хребта та суглобів, що забезпечує повне усунення причин захворювання.

Метод кінезітерапії, полягає у виконанні правильних, безпечних вправ на багатофункціональних реабілітаційних тренажерах. При виконанні вправ за методикою, окрім м’язів, в роботу влючаются зв’язки і сухожилля, нервова система, серцево-судинна і дихальна система, органи травлення, ендокринна система. У організмі при цьому виробляються особливі речовини – ендорфіни, які мають знеболюючу дію. Впливаючи на м’язову систему, запускаються механізми саморегуляції в організмі.

Підібрана для пацієнта індивідуальна програма лікування за допомогою спеціальних тренажерів, допомагає задіювати необхідні для одужання м’язи. Правильне використання лікувальних декомпресійних вправ, розвантажує суглоби і хребет, одночасно покращуючи кровообіг і лімфовідтік в уражених хворобою зонах. В процесі лікування відновлюється еластичність мязів, їх скорочуваність та трофічна функція, а також поліпшується рухливість суглобів, відповідно – їх живлення. Далі запускаються механізми регенерації кісткової і хрящевої тканини, ліквідується запалення та больові відчуття, відновлюється рухливість.

Отже, наш Центр кінезітерапії пропонує своїм пацієнтам абсолютно новий підхід до лікування артрозу колінного суглоба. Сучасна кінезітерапія розглядає запальний процес як реакцію на порушення мікроциркуляції і кровотоку в області колінного суглоба, що надалі призводить до його нерухомості. Відповідно, зняти набряк, можливо, тільки якщо прибрати застій в м’язах, сухожиллях і тканинах, що оточують суглоб. За допомогою спеціалізованих тренажерів і суглобовоїгімнастики, пацієнт може відновити суглоб, використовуючи тільки ресурси самого організму, без оперативного втручання і вживання ліків.

Якщо ж стадія захворювання артрозу колінного суглоба є такою, що хірургічного втручання не уникнути, фахівці центру допоможуть підготувати суглоб до операції. Це зменшить ризики того, що протез не “приживається”, а також спростить процес реабілітації і повернення суглоба до нормального ритму роботи.

Якщо хворобливі відчуття заважають вашому повсякденному життю, і лікарі в поліклініці розводять руками, ви можете звернутися за консультацією в наш центр кінезітерапії, де вам допоможуть знайти причину болю і позбавитися від неї.

Таким чином, в центрі кінезітерапії дивляться на проблему лікування захворювань суглобів по іншому фахівці кінезітерапії розглядають біль в суглобі як наслідок набряку суглоба, який повністю або частково обмежує його рухливість. Поява набряку пояснюється порушенням кровообігу і мікроциркуляції в області суглоба, відновивши які можна буде зняти набряк і позбавитися від болю. Тому першочерговим завданням є не зняття болю в суглобі, що роблять традиційно лікарі за допомогою знеболюючих засобів, а зрозуміти причину виникнення болю і ліквідувати застій в м’яких тканинах суглоба.

Головне пам’ятати, що при болі в суглобі час працює проти Вас. Чим швидше ви звернетеся до фахівця, тим легше буде ваш шлях до одужання і позбавлення від болю в суглобі.