Робочий час
Контактна інформація
Запитайте експертів

Лікування остеопорозу

Остеопороз – це захворювання, яке характеризується зменшенням кількості кісткової тканини на одиницю обєму кістки, в результаті порушення обміну речовин. Проявляється захворювання змінами мінеральної щільності кістки і якості кістки (архітектоніка). На жаль, на сьогодні це захворювання стає все “молодшим”, вражаючи не лише літніх людей, але і працездатне населення. Остеопороз – це дуже серйозне захворювання, наслідки якого нерідко призводять до інвалідності людини. Тому діагностування його на ранній стадії в поєднання з правильним підходом до лікування можуть дати позитивні результати.

Чинники ризику і наслідки остеопорозу. Найчастіше захворювання вражає людей пенсійного віку (після 65 років), в основному це жінки. Також спровокувати хворобу можуть: ревматоїдний артрит, захворювання паращитовидної і щитовидної залоз, цукровий діабет, зловживання алкоголем і паління, застосування гормональних препаратів. І все-таки найголовнішим чинником можна назвати гіподинамію – хворобу сучасної цивілізації.

Малорухомий спосіб життя, рано чи пізно дає про себе знати таким ускладненням остеопорозу, як КПХ (компресійний перелом хребта). Внаслідок патології відбувається травматична клиновидна деформація хребців (при одночасному стискуванні і згинанні хребта). Травмуючим чинником може стати звичайний нахил тулуба вперед і вниз або надмірна вага пацієнта.

Проблеми остеопорозу

Остеопороз лікування традиційними методами

Припущення, що остеопороз прогресує, внаслідок нестачі кальцію в кістках, є не зовсім вірним. Ви можете посилено пити кальцій в будь-якому його вигляді (пігулки, біодобавки, вживати продукти, що містять кальцій) і зробити собі навіть гірше, заробивши сечокам’яну хворобу і відкладення кальцинатів в зв’язках. Кальцій може “покидати” організм навіть при вживанні його в достатній кількості.

Тому, висновок напрошується сам собою – будь-які рецепти із списком медикаментів, виписані в поліклініці, не стануть вашим порятунком. Як показує практика, лікування первинного остеопорозу ліками не зможе вирішити проблеми, а з часом такий підхід може проявитися у вигляді інтоксикації і небажаних побічних ефектах.

Проблеми остеопорозу

Лікування остеопорозу в Центрі Кінезітерапії

За даними зарубіжної літератури, при обмеженні людини в русі на один рік, вона втратить 50% кісткової маси. Який ще доказ потрібний, для підтвердження користі руху?

Важливою складовою процесу лікування остеопорозк в нашому Центрі є міофасціальна діагностики. Вона дозволяє, досліджуючи тонус мязів, правильно підійти до визначення діагнозу, розібратися в симтомах захворювання, а також скласти ефективний індивідуальний план лікування. Застосування цього унікального діагностичного методу дає змогу визначити стан хребта і суглобів в цілому, щоб виключити неправильний діагноз, часто поставлений тільки на основі больових симптомів. І саме головне – цей метод дозволяє визначити причину захворювання і обєктивно підібрати оптимальний варіант лікування.

Виходячи з того, що медикаментозне лікування не забезпечує усунення причин захворювання, а в переважній більшості випадків тільки подавляє больові відчуття, то в якості основного методу лікування в нашому центрі застосовується немедикаментозний, безопераційний метод – метод кінезітерапії хребта та суглобів, що забезпечує повне усунення причин захворювання.

Метод кінезітерапії, полягає у виконанні правильних, безпечних вправ на багатофункціональних реабілітаційних тренажерах. При виконанні вправ за методикою, окрім м’язів, в роботу влючаются зв’язки і сухожилля, нервова система, серцево-судинна і дихальна система, органи травлення, ендокринна система. У організмі при цьому виробляються особливі речовини – ендорфіни, які мають знеболюючу дію. Впливаючи на м’язову систему, запускаються механізми саморегуляції в організмі.

Підібрана для пацієнта індивідуальна програма лікування за допомогою спеціальних тренажерів, допомагає задіювати необхідні для одужання м’язи. Правильне використання лікувальних декомпресійних вправ, розвантажує суглоби і хребет, одночасно покращуючи кровообіг і лімфовідтік в уражених хворобою зонах. В процесі лікування відновлюється еластичність мязів, їх скорочуваність та трофічна функція, а також поліпшується рухливість суглобів, відповідно – їх живлення. Далі запускаються механізми регенерації кісткової і хрящевої тканини, ліквідується запалення та больові відчуття, відновлюється рухливість.

Таким чином, головне завдання, при лікуванні остеопорозу і профілактики його розвитку, це відновити правильне кровопостачання кісткової системи і окістя. Досягти цього можна завдяки роботі м’язів, за допомогою пропорційного навантаження на кінцівки і хребет.Тренажери дають можливість задіяти м’язи тулуба в найвразливіших його місцях L1 – L4, проксимальному відділі стегнової кістки і дільниці 1/3 передпліччя. Робиться це без осьового навантаження на суглоби і суглобову поверхню хребців, враховується вік і фізичний стан хворого.Відновлюючи транспортну функцію м’язової тканини, покращуючи тим самим живлення кістки, пацієнт мінімізує ризик спонтанних переломів і позбавляється болю.

Наш Центр пропонує Вам найкращі умови (персональний реабілітолог, зал для занять кінезітерапією, сауна і масаж, зручний для Вас час лікування) для того, щоб разом перемогти хворобу.